onsdag 15 augusti 2007

Back again!

Jaha. Då är det bara att sträcka på benen, ruska på huvudet och ta sig en fin banan. Nu är bloggen äntligen uppe efter den långa och sköna sommaren. Så vad är nytt och vad kommer att hända under hösten?

- Bilddagbok! Den kommer gå under nästan samma namn som denna blogg. Denna kommer först vara i bruk efter att min kära Dell-dator får tillgång till internet som är snabbare än mitt mobilmodem (planerad klartid: 25/09/2007). Ps. Bilder från sommarens bravader kommer då även dyka upp!


- MySpace! Där kommer det under den sena hösten även finnas musik av den store Albert!

- Bloggen! Jo, inte mycket kommer att förändras, men den kommer ändå fylla sin funktion av att informare om mina tankar och min förvillade vardag.


Så, då hoppas jag informationen kommit ut och alla kan vara lugnt.. Jag måste dock slå ett slag för Ebba. Denna trotjänare på bilden nedan försvann under Rasslebygdsfestivalen 2007. Har ni sett henne? Belöning finns på 2000kr hemma hos mig till den jävel som hittar henne. Kan tips om vem som stal henne framkomma utdelas ytterligare 2000kr och en fet pungspark till den som gjorde det.
Annars.. Ebba, R.I.P.

Men nu slutar mitt kvällspass här på Varvsholmen, så tack och hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go get en Tiger! Grrrr!

Anonym sa...

benen är långa, huvudet bangat och en klase bananer deepthroatade. dags att börja följa internets mest slaktade blogg igen. horah!

varför delade du inte ut roskildebilderna på LANet din smurf!? jak vil haa!


RIP EBBA [tyst minut]
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
[takk]

Anonym sa...

Kära Bob.

Jag ser stort intresse av att du uppskattar intresset hos min slaktade blogg. Tyvärr så tog jag inga bilder på Roskilde då jag inte hade någon kamera eller utrustad mobil. Så det får förbli minnen. Även om dessa minnen var suddiga efter alla "Den fete" och "pipa nummer: jag har fan ingen aning för jag är så jävla borta" sådana saker. Men men, jag får väl göra en tripprapport eller en samlad historia som ingen kommer tro på.

Peace!