tisdag 2 oktober 2007

Åldern tränger sig på..

Ja, nu när man närmar sig tjugoårsåldern med raska steg börjar man känna att åren går. Men dagens äventyr tog fan priset. Jag, Chrille, Madde och Ninja fick för oss att "Hey, let's go to Ge-kås!", så vi hyrde en fin bil och drog till Ullared. Vi hade skitkul hela tiden, men när man gör entré på Ge-kås märker man hur hårfästet går längre upp mot pannan och får en grå ton samtidigt som prostatan blir större och större.. "Jag känner mig gammal!" kommer jag på mig själv säga med en desperat ton. shit, Judas hade rätt (ja, faktiskt), gammla tanter är fan djävulen. De tränger sig som fan och ber aldrig om ursäkt samtidigt som de sliter olika klädesplagg i stycken (den klänningen var fan min.. kärringjävlen!). Annars var allt toppen, kul vänner och lite nya kläder. Ännu en episod i livet avklarat!


Dagens tuffa: Göteborgskex (uttalas kex, inte schex) har en kex-outlet i Ullared! Det är en hel butik fylld med kex! Frossa i ballerinakex eller lite ostkex till fikat? Du bestämmer! Kort daturm och andrasortering åt folket!

Inga kommentarer: