torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag.

Ja, då var det alla hjärtans dag igen då. Detta året blev det ensamt, men i vilket fall så väcker det gammla minnen. Jag kom bl.a. att tänka på bilden nedan, jag hoppas ingen tar illa upp..

http://chans.istheshit.net/

Jag var även och klippte mig idag. När jag hade betalt och gick därifrån ropade frisören åt mig och frågade om jag ville vara hårmodell i någon tävling i april. Wtf!? Jag är inte dummare än att jag tackade "ja", det är ganska gay, men en gratis klippning är aldrig fel ^^

5 kommentarer:

Anonym sa...

"inte dummare än att jag tackade ja" ... suck

Johan a.k.a Kendo sa...

Hoppas du hade extra kallingar med dig. Såg ut som du la ett ordentligt lass när jag tutade på dig på larmgatan! =)

. sa...

Problemet var ju att jag inte hade två par på mig.. "Men lite skit rensar magen" som man brukar säga =)

Anonym sa...

Hårmodell är bra. Gratis klippning+färgning och förfriskningar :-)

Johan a.k.a Kendo sa...

Frida, du glömde en viktig detalj ang hårmodelleriet: Det finns en överhängande risk att man efter sin gratisklippning ser ut som a flaming homosexual! =)