måndag 11 februari 2008

Skev helg.

Det var länge sedan man fick en galen helg, så vackert.. så varckert. Efter jobbet på fredag var det Teamfest. Mycket trevligt må jag säga. Det var mycket trevligt att Titti, Daniel och de nya kollade förbi. Alla blev askalas och Henke lyckades med en tokdäck runt 11-tiden. Jag vann även fem kassar på bolagslotteriet, de är slut nu för den delen efter helgens alla bravader. Team 5 i mitt hjärta!

Dagen efter vaknar man av att polarna ringer och frågar vart man är. De skulle till Oskarshamn så jag kunnde lika gärna åka med. Det var kul, Simon körde som en jävla galning. Granis var också ett halvår sedan man såg.

Jag hängde med polarna till Växjö för att möta upp det andra kompisgänget (gammla klasspolare bl.a.). Alltid lika kul att träffa Gurran, Milad, Skaggen, Patric, Carro, Josse och de andra. Det var förfest hemma hos Josse som vanligt för att sedan traska ut på stan. Det fick bli Lagerlunden och De Luxé. Ahh, härliga luxan.. Tack alla som gjorde helgen!

Dagens roliga: http://pazeme.lv/hilarious/

Dagens ännu roligare: http://www.youtube.com/watch?v=snH4-bOP3Uk
BOB SAGET! FUCK! BITCH!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tja Anders! Tack för att du gjorde våran helg, du är precis lagom konstig =) och du ... akta muttbenet.

Anonym sa...

Shit, mannen till höger ser ut som Jesus numera.

. sa...

Helt klart! Men innest inne är han fortfarande en riktig Judas ^^