onsdag 11 juni 2008

Lappitopp

Ok, nu var det lite blogg-torka igen.. inte roligt, men det måste ändras på. Nåja, vad har hänt? Har varit på fetivalen VOID i Kalmar samt varit i Tyskland. Just nu sitter jag och segar utanför Gnesta på något slott.. Men! Äntligen har jag fått min nya laptop, vilket innebär att det blir mindre blogg-torka och mer slakt!

Nytt i länklistan:
Syster Marias blogg.
tjf:s blogg.

Nytt coolt noise-instrument:
Nytt coolt noise-instrument. (film)

Jag, KoR:andes på slottet med min nya laptop

3 kommentarer:

eliass sa...

yo! jag oppnade filmen och Albert on Ether samtidigt. nagra sekunder in borjade LoW spelas, jag trodde ett tag att det var en del av filmsoundtracket. testa!

Och Sverige i juli...

Clifton sa...

hm... ser ut som ett "3" mobilt bredband...

. sa...

Ernstsson: Det är Tele2, men inte jag som har köpt det.. aldrig skulle jag svika gammla jobbar.. eller?