måndag 1 december 2008

Sporadiska idéer, här kommer jag.



Lite bra musik på vägen.. har börjat digga till Arctic Monkeys igen.

Nåja, livet kanske börjar ordna upp sig igen. Polarna är tillbaka i staden, det var fest i helgen och jag har besökt både Stockholm, Göteborg, Kalmar, Växjö samt kört förbi en mängd andra städer sedan sist. Flyttar till Växjö den 2 januari och jobbet är under omorganisation så jag mister det också. Fuck dom. Börjar plugga i Vxö istället, ska bli galet kul. Kommer starta upp band igen och faktiskt leva ett sporadiskt och kreativt liv som jag såååå länge har viljat nu. Nytt material med soloprojektet kommer att spelas in och en blogg som involverar min gatukonst kommer att upprättas. Många bollar i luften, men det skall gå. Peace out (uttala det "Piss out")!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Plugga musikarrangemang måntro? Eller sån därn musikproduktion?

För mig blir det plugg i Växjö till hösten, fattar inte varför det ska va så svårt att hålla sig från den stan!

. sa...

Kan hända.. Älskar musikteorin, skapandet och energin som utgår från allt musik heter.

Jaha? trevligt! Vad ska du plugga då? Men visst, Växjö är en underbar stad.. liten och fin.