fredag 31 augusti 2007

Tors lediga dag.

Äntligen är helgen här.. och ja, jag jobbar både fredag, lördag och söndag. Men det gör inget för jag hade min lediga i torsdags, där jag fick för mig att åka och träffa Chrillen och Madden. På vägen dit råkade jag få halva Hells Angels efter mig.. jävla typer, äh skit samma. C&M har ju köpt Smulan, en katt, och fan va söt den är.
Fast man märker ju redan i tidig ålder att hon är en riktig "gold digger" då hon jagade min tjugolapp i ca en timme.. Det påminner lite om Öland Roots -06 då vi (Jag, Elias och Malin) trodde att Sofie hade försvunnit med Daddy Boastin, men det var ju tyvärr falsklarm. Vilka minnen! Well, kvällen slutade med att vi kollade på "Free Jimmy" som ärligt talat var lite av en besvikelse, men så länge det är en knarkande elefant så är jag nöjd.


Och när man kommer till jobbet dagen efter så fungerar inte passerkortet så jag frågade min chef varför. Hon förklarade att de har försökt visa lite diskret att jag skulle sluta, vilket jag tog med en nypa salt, skrattade och gick iväg. Sedan frågade jag receptionisten och hon kollade runt i sina papper och säger "Det ser ut som att du ska sluta här". Det gav mig såklart rysningar i hela kroppen. Till slut så visade det sig att något blivit fel i systemen, då jag uppenbarligen inte blivit avskedad. Puh! Dom får inte skrämmas sådär!

Inga kommentarer: