söndag 2 september 2007

Köttsallad.

Det är dyrt att jobba helg! Visst, man får sin generösa OB på 55,67 framförhandlade procent, men att jobba ensam i teamet gör att man gärna inhandlar något när man surfar runt i det oändliga cyberspace. Efter att lagt iväg en feting till CDON.com så insåg jag att det, under detta året, har spenderats totalt 2990 riksdaler på CD-skivor och diverse annat. Men det är det värt, för det finns inget bättre än att ligga i sängen med AKG-lurarna och bara inhalera musik i öronen! Dagens order består av lite olika, allt från jazz till synth. Några exempel är The Flaming Lips, Orbital, Bo Hansson och Dropkick Murphys. Så nu är det bara att invänta allt ^^

Ny omröstning! Det har kommit in complaints om att den nya bandaren inte kan heta "Ebba II". Så jag starta en ny omröstning så får den heta det som vinner! Kolla bilden för förra omröstningen.

Dagens i-landsproblem:
Papercuts, musarm och att det inte går att installera Flash Player 8 på datorn. Att jobba är hårt!

Dagens roliga:
Sms från en polare som jag kört hem, "Ska'ru me upp på lite vehettere.. E vahettere..?"

Dagens vackra:
En Bay från 70-talet som jag fångade på bild på väg till jobbet. Kolla på bilden, finns nästan inget fetare..

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, jag känner mig hedrad att du anordnar en omröstning för vad din bandare ska heta^^;D. det enda problemet är bara att det är lite små klurigt att välja namn när man inte ens har träffat bandaren, namnet brukar liksom komma till en när man får uppleva hur den ser ut, ljudet osv (hm, jag kan nog inte neka till att jag har namngivit en hel del icke männskliga varelser i mitt lilla liv. fast det borde du väl redan har listat ut;p). Och sen.. fortsätt med cdon, finns det något underbarare än att få paket i brevlådan som har den vackra märkningen - cdon^^.

. sa...

Paketet från CDON.com dampade ner i lådan idag, så lite mer om det ska det bli! Men att namnge en bandare är alltid svårt, men nu finns lite alternativ. Jag ska försöka beskriva den: Stor, kraftig, lite gullig, ganska lönnfet, inte så old shool (men det ändrar jag på), känns lite dansband och luktar paprika.. Now it's up to you folks!

/Peace off!

Anonym sa...

"Stor, kraftig, lite gullig, ganska lönnfet, inte så old shool (men det ändrar jag på), känns lite dansband och luktar paprika". haha:D, en väldigt målande beskriving, sven-olofv känns som det enda rätta när det där med dansbands stuket kom med^^

. sa...

Smaken är som baken som man brukar säga.. hårig och djävlig! Go for it!