söndag 21 oktober 2007

Den magiska gränsen.

Här sitter jag nu och insuper atmosfären med en folköl och en massa fina chokladbitar och funderar på vad jag har gjort? Ja, helt seriöst.. Om några minuter fyller jag 20 och man börjar reflektera vad man har gjort på 20 år. Fy fan vilka år, men i många stunder har de varit helt underbara. Jag har i alla fall räknat ut (ratsit.se, tack.. palla tänka) att jag föddes på en torsdag för 7 304 dagar sedan. Så ja, vad ska man säga. Jag ska ringa tvillingsyrran och hälsa henne grattis, dricka upp min härliga öl tillsammans med Judas, Malin , Chrille&Madde(över MSN såhär en söndagkväll) och inte minst Ludde wan Beethoven som sitter brevid mig. På stereon sjunger Khonnor i lugnt tempo.. Det känns bra. Snart börjar ju jobbet också, men ett "power nap" på någon timme hinner man väl med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, du är gammal