fredag 30 november 2007

Farbror Blå i det blå.

Ja, då sitter man på jobbet och diskuterar olika frågeställningar så som "Om jag får vinterkräksjukan och bajsar på mig.. Ska man gå med skiten i byxorna hem eller ska man byta om och göra en jobbfilt till en blöja?", "Vad är egnetligen skillnaden mellan en Bassäng, Badbassäng, Simbassäng, Pool, Swinging Pool m.m.", "Varför säga alla gamla människor och Anders 'Drickaback'? Är det bara för han kommer från Lessebo?" osv. En sak som kom fram var att ingen hade kollat om man får köra permobil berusad. Så jag tog saken i egna händer och mailade Grisen i Kalmar Län. Jag blir nästan chockad när jag får svar.. de skriver kort, monotomt och svarar inte på hela min fråga. Inte heller någon signatur från fläskrumpan på poliskontoret. Jävla polisen! Nu ska jag maila till Stockholm och fråga en massa andra orelevanta frågor som kan ses som intressanta ur mångas synvinkel.

Kolla på skärmdumparna nedan av min mail (klicka på bilderna för att förstora):

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och du har mage att säga att jag inte gör något vettigt om dagarna?

. sa...

Haha, ja.. jag tar tillbaka en del av alla mina trakasserier mot dig. Men att sitta snacka skit och få betalt för det, är per definition ett jobb. Sååå värt det i många fall.