torsdag 27 december 2007

Gambling.

Den 23:e december tänkte jag "Nu ska jag bli vuxen!". Det sket sig såklart, men jag lyckades dock hitta ett företag som jag tror kommer nå stor utveckling i framtiden. De utvecklar bombdetektorer och säkerhetsutrustning.. så jag köpte 5000 aktier hos dem. Och nu, fyra dagar efter kanske min research börjar ge utdelning. Aktiefan har gått upp med 14,7%, och det blir ju lite pengar. Har jag tur så påverkar det att staten i Storbritannien har köpt upp en massa utrustning av dem också. Naja, vinna eller försvinna, det är mitt motto just nu. Fortsättning följer!

1 kommentar:

.:Klara:. sa...

Men hallå där... tur att jag inte var på plats när ni hade slakt av mina likörfavvisar!
Grattis till aktieinnehavet och ökningen!
Tack för grattiset, det värmde gott!
Nä, nu ska jag slappa lite till ;)
Kramar!