onsdag 26 december 2007

En lyckas undulat.

Varför heter det "julefrid" när alla bara tömmer sina bankkonton och stressar? Jag funderade lite över det.. det är ganska sjukt egentligen. Julen handlar nästan bara om att köpa saker till varandra nu mer, jag menar, varje år hör man på nyheterna om att handeln slår nya försäljningsrekord. Sinnessjukt om du frågar mig.

Well, det börjar dra ihop sig mot nyår vilket i sig är skönt. Mot ljusare tider bara, yeah! Det nya året får infiras hos Madde och Chrille. Planerna fanns på att åka upp till Linköing, men även om jag stod för kostnaden så var det inte aktuellt. Inget mig emot, jag sparar en massa pengar samt får privilegiet att fira med de gammle polarna..

Dagens film: http://www.youtube.com/watch?v=QmPltWvvxdc
Visst tjejen i den filmen snygg?

Inga kommentarer: