söndag 9 december 2007

Ordinary Life.

Snart är det jul och allt är sådär lagom kaos igen. Det känns även att man inte hinner med alla polarena och det är ju lite synd. Det måste jag ändra på!

Sedan "råkade" man ju beställa lite saker från CDON.com igen. Denna gången blev det mest julklappar till morsan och syrran. Men jag köpte någon bok till mig själv och en DVD med Björk. Boken heter "Playground Sweden" och är helt underbar hittills (Recension)!! Den handlar om olika gatukonstnärer och visar deras sida av att synas och föra fram åsikter.

När man kom till jobbet i Fredags så märker man att alla är jätteglada och småfnissar. Då märker man att någon har julpyntat mitt skrivbord medans jag varit borta och gjort hela bordet "spegenvändt". Det var väldigt fint i alla fall. Mina kära kollegor måste ha tömmt minst en tejprulle och offrat endel av julpyntet. Men jag klagar inte, det var faktiskt väldigt fint och jag fick mig ett gott skratt. Annars flyter allt på som vanligt och vi får se hur det utvecklar sig.

Inga kommentarer: