tisdag 25 december 2007

Saken med Baken.

Sitter nu på jobbet och slappar, det är verkligen hur lugnt som hellst. Vilken tur att jag laddat in ca. 20 musikvideos i mobilen från YouTube! Hittade någon skum sida (get2pc.com tror jag) som konverterar videos till mobilformat (3gp). Naja, just nu är det "Save Ferris "("Superspy") som spelas i liveutförande. Annars kan jag rekommendera Detektivbyråns musikvideo för låten "Lyckans Undulat" som är riktigt fint inspelad. Lyckades även få med lite "Mighty Mighty Bosstones" och "Kaizers Orchestra". Well, jag har det trevligt trotts att jag jobbar natt i princip själv.

Julen är över! Det blev lite hårda klappar, ja, men mest presentkort. Det är lite småtråkigt när man väl får sina presentkort, men när det inhandlas något riktigt snyggt/coolt/billigt/smakigt/adekvat/mongo så är man riktigt glad och nöjd. Den känslan gillar jag därför önskade jag mig just presentkort. Överraskningen blev dock en bok från syrran "Övergivna Platser" av Jan Jörnmark, hur visste hon att jag ville ha den boken? Klicka in på länken nedan och leta upp när Janne bryter sig in på ett mentalsjukhus. Man kollar på bilderna och känner hur ångesten och skriken skär i de sönderruttnande väggarna.. Underbart!
http://www.jornmark.se/

Inga kommentarer: