fredag 4 januari 2008

Concert anyone?


Är det någon som vill hänga med till Gbg den 28:e till 30:e Mars? Det är såhär att Kaizers Orchestra och Dropkick Murphys spelar på trädgården på fredagen och söndagen. Och jag vill inte behöva ta bilen och köra hela vägen själv.. Så hojta till om någon är sugen.

Jo, Kaizers Orchestra släpper ju nytt album (Maskineri) den 18 februari vilket kommer att bli väldigt intressant! Hoppas att skivan innehåller mer skum ompa-musik.
---------------------------------------------------------
Se mer på Ticnets hemsida:
Kaizers's
Dropkick's
---------------------------------------------------------
Kaizers Orchestra's MySpace
Dropkicks MySpace
-----------------------------------------------------------------------------

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag är på, lovar dock inget än, men det lutar ditåt!

. sa...

Gött.. Jag hoppas på dig. Syrran skulle eventuellt med och röjja på Kaizers, men hon visste inte om hon hade råd. Vi får se helt enkelt.

Anonym sa...

Aight, the more the merrier, jag kan fråga olof också, fast han lär ju inte vara så sugen