måndag 7 januari 2008

Hammond love.

Dagarna flyter på som vanlit och där sitter man på jobbat. Plötsligt kollar man kalendern och inser att det faktiskt är januari. Men.. men.. det var ju oktober nyss? Satan vad tiden går fort!

Naja, när man ändå sitter här och surfar så måste jag tippsa om bandet Trummor och Orgel. Sjukt mysiga! De låter lite som Dubbelorganisterna som jag fick uppleva i sommras, dock kanske lite svängigare. För övrigt kommer Trummor och Orgel att uppträda i P3 Live i början av februari tillsammans med Ebbot Lundberg (sångaren i Soundtrack of Our Lives), det kommer bli fett! Redan nu har jag planerat en "tripp" till Linköping för att se dessa den februari (Lórient hette stället tror jag). När jag blir rik ska jag dock köpa mig en Hammond-orgel så att jag kan vara lika tuff dom dem =)

Ikväll blir det mys-hammond-kväll! Njut:
Trummor och Orgel
Eric Malmberg
Sagor & Swing
Ronnie Svenblad
Bo Hansson

Inga kommentarer: