torsdag 7 februari 2008

Satt och läste en kollegas blogg härom dagen där det stod att hon var på inredningshumör. Jag blev insirerad och flyttade om allt jag äger och har. Det blev skitbra. Nu fick gitarrerna en egen avdelning, "studion" och datorn sin egna den av rummet och sängen och tv:n sin avskärming. Man inser inte hur mycket sladdar man har förän man tar tag i det, jag tappade ränkingen vid 40 ungefär. Men så länge Beethoven står på datorn och vakar över rummet så är allt i sin ordning =)

(klicka på bilden för att göra den större)

En polare, Simon, skickade några sms härom dagen. Man var borta från telefonen i ca. 1 timme då jag kollade på film, när man kommer tillbaka står det "Du har 142 nya sms, läsa nu?". Dude! Det var intressant må jag säga.

En annan sak jag funderat över är systemblagets kvitton. Är det meningen att man ska få dåligt samvete när systemkvittot är ca. 50cm långt? Visst, man handlade ju en del, men så mycket var det inte. Jag gillar det på något sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en del som var mitt också va? =)
Men så mycket som du vann igår så gick du ju med vinst på denna affären!

Johan a.k.a Kendo sa...

Shit man, 142 sms. Stalker-varning!