måndag 4 februari 2008

Nostalgi och kaos.

Jaha, då har det varit lite uppehåll igen. Vardagarna flyter på och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Allt krånglar på ett eller annat sätt men ändå känns det under kontroll. Simon har nog skickat mig 100-200 sms på mindre än 3 dagar, jag börjar misstänka att han får fria sms. Det är snart teamfest också, det påminner mig om att det var länge sedan jag drack (vad har hänt med mig?) och det kan bli intressant att se hur denna festen slutar. Jag hoppas inte att jag och kollegorna skrämmer bort de nya.


Det var LAN i söndags också. Mycket kul må jag säga. Det spelades över lag CS och folk från de flesta teamen på jobbet var med. Jag ägde inte, långt därifrån.. men det är alltid kul när någon (Jonny i detta fallet) går förbi mig och väser "Jag hatar dig för gårdagen!" Ahh..

Dagens upptäckt: Om man kör upp sina hörlurar i näsan, håller för öronen och gäspar så hör man skitbra.. lite dovare men mer basåtergivning.

Dagens bästa: Britney Spears har blivit omyndigförklarad. Jag menar, det blir fan inte ens de flesta på Samhall, det säger ganska mycket.

Dagens imulsköp: Korg padKONTROL. Jag vet in om jag har råd, jag vågar inte kolla kontot. Jag måste ta tag i mitt liv, instrumentberoende är fan inget bra, men sjukt kul. Som någon brukade säga "Så länge man får ut något på sitt beroende så ska man inte sluta".

Dagens nostalgi: Jag satt och kollade igenom lite skivor i hyllan. Jag hittade en skiva som jag spelat in med "The Bendover Beethovens". Fan va skönt det var att höra Kjells och Maggas fina stämmor. Vilka minnen. På något sätt så saknar jag verkligen BG-spelningarna och repningarna i Kjulls sunkiga källare.

1 kommentar:

Andreas sa...

CS... Vilken "skandal-sport" Var glad att du inte ägde! (Antingen är man bra på CS eller så är man bra i sängen....)