onsdag 5 mars 2008

Victory!

Man släpade ut batteriet till bussen och tänker "Fan, den kommer aldrig starta, det är ju första gången på typ 50dagar..". In med batteriet och bussen kickar igång på en gång, inte ens någon harkling och jag kan inte låta bli och skratta galet "It's alive! Mohaha!". Glad som en nylobotomerad hamster åker jag iväg till garaget, nu återstår bara felsökning på elsystemet och en enkel inredning, vad sägs om svart fuskläger på sidorna och en röd heltäckningsmatta?



Och så var vi där igen, tankarna om sommaren och alla dess festivaler. Jag satt och drömmde mig bort till det skeva och galna Öland Roots förra året. Satt och kollade på denna sköna YouTube-rulle men Svenska Akademin.. och fy fan va Generalens röst är skön (killen med den mörka rösten), jag vill se dem igen. Jag undrar om man kan mäta den energi som bara musiken sporadiskt strålar ut över publiken? Naw, sommar här och nu!
- http://www.youtube.com/watch?v=KyOkMQLW3YQ -

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Detta kommer givetvis att firas med buller och bång..."

Hehe, jojo.

Johan a.k.a Kendo sa...

Röd heltäckningsmatta funkar ALLTID... eller?!

Anonym sa...

STORT GRATTIS TILL DIN NYA TJÄNST!! ;-) behöver du en personligsekreterare... så vet du var jag finns... ;-) Kram på dig!