fredag 7 mars 2008

20 bast och chef..

Ja, som rubriken lyder, jag fick jobbet på Rekal, som distriktschef för Kalmar län. Tyvärr så får jag lämna mitt livs kära Team 5, det gör verkligen ont att göra det, men jag känner att en sådan här chans får man liksom inte missa. Min arbetsuppgift blir nu att sälja, serva och underhålla storhushållsmaskiner. Jag kommer även hålla mindre utbildningar om hygien för företag samt bidra med de mest mijövänliga rengöringsmedlen. Mitt område är som sagt hela Kalmar län.. så det blir att bo borta ofta och jobba heldagar.

Många som slutar på Telenor (mitt nyvarande jobb) säger att det är tråkigt, men ändå skönt att slippa de skrikiga kunderna och de småretliga målen.. Jag håller inte med dessa, jag kommer verkligen sakna både Teamet och arbetsuppgifterna, för när man tänker efter så är det ett jävligt skönt jobb. Men tyvärr lockar de nya utmaningarna ännu mer, så nu jävlar! (Och såklart den reält höjda lönen, firmabilen, jobbkläderna, och alla förmåner.. och det är inte några..)

Men jag avgår mitt nuvarande den 11/4 och börjar på det nya den 14/4.. Så jag ska fortfarande stanna hoss mitt kära Team en månad till! Fuck Yeah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis mannen! Laater fett...

Har du bokat rassle aen?

. sa...

Tack mannen! Japp, Rassle är bokad och klar ^^ Jag hoppas du också kommer!