fredag 14 mars 2008

Nintendo art?

Man sätter sig i bilen och puttrar hem från jobbet.. och damn! vad vädret kan vara skönt ibland. Inget går upp emot att puttra hem i fint väder och nästan känna hur allt bara flyter på. Däremot känns det fortfarande ganska tungt att veta att man ska lämna väldens bästa team om ca. en månad. Men grabbarna på det nya stället verkar visserligen också sköna, nåja, vi får se hur det går.


Satt för någon vecka sedan och surfade på kärlekochrespekt.org's hemsida då Jimmy gick förbi och fick syn på Judas avatar.. "Fan va snyggt att pärla Bubble Bobble!", och på den vägen är det. Jag och Jimmy beslutade oss för att testa pärling och åkte ner till Baronen för att shoppa loss. Det blev 1000st pärlor, en platta och sjukt engagemang. Jag vet att jimmy skulle lägga upp lite bilder på sin blogg, jag väntar med spänning!

Mina blev ganska enformade och lite nostalgiskt inriktade:

3 kommentarer:

Jimmy Petersson sa...

Coolt!! Snyggt jobbat! Jag skulle också göra en mariosvamp ikväll... Men jag fick slut på vita pärlor! :(

Johan a.k.a Kendo sa...

Vad är nästa steg? Kanske virka en karta över Zelda? Sticka en olle med duck hunt? =)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.