måndag 10 mars 2008

Bröl bröl, dricka öl!

Skulle ut på lördagen, det känndes skönt.. det var länge sedan nu. Man hänger med Stefan och sätter sig på Espresso för att slappa lite. Då kommer Viktor och Björn (från And So She Died) in, det var länge sedan man såg de gossarna.. mycket trevligt må man säga. Vi upptäckte att de serverar 120-centiliters-öl där i tuffa glas som bara doftar oktoberfest. Sedan bar det av till Josse för förfest. Niklas joinade och ölen började flöda. Efter många om och men så gjorde Stefan sitt jobb och övertalade Simon att komma.. vår allas favoritneger =) Vi skulle sedan gå ut, men orkade inte gå så långt vilket återigen placerade oss på Espresso och några 120-centilitersöl. Mycket trevligt! Tack dudes för ännu en skön gathering!

"Jag vaknar, känner mig trött och till och med lite full, så jag tar för mig pannan och visst var det så att någon annan har gjort det här förr?..." Drog sedan och spelade något dansspel till Xbox hos Chrille och Madde med bakismage och tung skalle. Syrran körde mig sedan hem och jag lärde henne spela Xylofon. Kvällen bestod sedan av att sitta och jamma "Lyckans Undulat" på xylofon och melodica. Ahhh.

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Bara en sak är bättre än en stor öl... en större öl!

Anonym sa...

fan man t.o.m. ser full ut...