tisdag 8 april 2008

Team 5 i mitt hjärta!

Jaha, ännu en dag på väg till jobbet. Strax utanför Nybban ser man ett rökmoln stiga ur skyn.. men.. det ser ju ut som.. ett hus? Shit! Jag åker förbi det och värmen i bilen steg till typ 40 grader. När jag sedan körde vidare mådde jag nästan lite dåligt med tanken att någon kanske mist sitt hus. När jag sedan anlände chockad till jobbet ser jag till min förvåning på Barometerns hemsida att det bara var en testövning. Puh!


(dumma brandkåren som skrämde skiten ur mig)


En dag kantad av teammöte och ett stormöte. Mitt kära Team 5 hade då samlat in lite pengar just för att jag ska lämna dem. De hade köpt mig två datorväskor och en större resväska. Mycket tack!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Skitunge som snart slutar..men som sagt, det är ju ingen som försvinner från jordens yta.

Johan a.k.a Kendo sa...

Den första bilden påminner om en fest jag hade/var på under högstadietiden...

Anders = as (pga att han slutar)