söndag 27 april 2008

Dubbelmoralens Svensson.

Sammanfattning av veckan: Jobb jobb och jobb. Vi hade dock en aktivitets dag som de kallade konferens som höll hus på Teleborgs slott. Den började seriöst, sedan visade chefen en bild på en naken tjej som hoppade upp och ner, sen kom 7,5%-ölen in, sedan spårade det ur. Vi avslutade kvällen med en massa öl och fylle-paintball. Fylle-paintball är tammefan den ultimata partyhöjaren!

Det kallar jag konferens-ställe!

Var utte och jobbade härom dagen då det kör en bil framför mig. Bilen hade en liten liten dekal bak och nyfiken som man är måste man bara kolla vad det står. När jag ligger 2 meter från bilen framför läser jag "Håll avstånd, hund i bilen". WTF? Man måste ju ligga några centimeter ifrån om man inte har bra syn. Jävla Svenssons!


Dagens plus:
Det börjar bli grönt! Riktigt grönt!

Dagens pepp:
Forum-gathering på gång i Stockholmen i helgen, jag är sjukt peppad!

2 kommentarer:

eliass sa...

forumtraff eh? trevlig resa.
(*_*)

Clifton sa...

Så CP dekal, har sett sådana och gjort exakt samma sak, man jagar ikapp och när man kommer så nära att man ser vad det står börjar dem vingla, pumpa på bromsen och hutta med nävarna!

Samma skit med "håll avstånd barn i bilen" Nähä, cp! jag hade tänkt att preja dem av vägen, men det är barn i??!?!?! Hatar bildekaler det är djävulens verk!

Förutom

"Skratta inte, det kan vara din dotter i baksätet" den är helt ok, om det är på en rostig raggarbil som man inte ligger bakom (då man blir förbannad på att de sunkar runt i 22 km/H) för man vill ju verkligen itne ha en dotter bak i en raggarbil om man inte är Josef Fritzel så att säga...