tisdag 6 maj 2008

Kor och galenskap!

Jag älskar KoR.. Nja, inte de djuren som bajsar och bidrar till växthuseffekten.. Jag menar såklart forumet Kärlek och Respekt. Jag körde till Stockholm i helgen men Judas, Duinthadope, Flummiga_Slynan och WITLo. Väl uppe mötte vi upp så gott som resten av forum-folket. Totalt blev vi omkring 25-30 pers tror jag, sjukt trevligt folk. av diverse säkerhetsskäl lägger jag inte upp en massa bilder, då kanske folk skulle bli sura..

Länk till forumet!


Var även ute i söndags och var guide åt några gammla jobbarkompisar (Johan, Daniel och Martin, i det syfte att fotografera en massa ruiner och öde byggnader. Det blev mycket vackra bilder må jag säga, och samtidigt kul att sprida sin kunskap till fler intresserade människor.

Lite smakprov som ligger upplagda:
http://grebom.blogspot.com/2008/05/fotoafton-med-en-touch-av-ue.html
http://theernst.blogspot.com/2008/05/alsterfors-glasbruk.html

1 kommentar:

Clifton sa...

Ja, man får tacka för turen, det var mycket trevligt, men med tanke på hälsan skall jag hålla mig borta från den orten ett tag framöver... Ruhrområdet i tyskland har jag hört sägas är renare Hrm...