tisdag 22 april 2008

Mini-UE del 2.

Återigen drog jag mig ut i skogen utanför Nybro för att besöka ännu en ruin. Jag har ingen aning om vad det var, men det såg ut som en rasad, delvis brännd lagerlokal, kanske 50 meter lång och 20 meter berd (typ 1000km²). Väggarna stod kvar, men taket var för länge sedan rivet då det växte stora träd mitt i ruinen. Det fanns även en källare, men då ingången var 1*1 meter och rasrisken var överhängande vågade jag inte bege mig ner där. Tog en massa bilder, men ni får bara se tre av dem:

(Riktigt fett att traska omkring där, vilken feeling!)

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Fränt med ruiner i skogen. Du bör berätta för mig vart du hittar dem. Fototarmen kliar! (det lät illa)

Jimmy Petersson sa...

Ruiner är alltid coolt! Snyggt jobbat!!! Hoppas allt går bra på jobbet. Försök att ta det lite lungt med kreditkorten så här i början bara!