fredag 18 april 2008

"Förlorad, Förvirrad och Förvrängd"

Sådå, första veckan på nya jobbet avklarad. Det är sjukt mycket att lära sig, men det börjar falla på plats. Måste dock meddela den tråkiga infon att jag trivs sjukt bra.. Äntligen en arbetsplats som litar på en, man får två kreditkort, mobil, dator, bil, rubbet! Behöver man t.ex. klippa sig på arbetstid blir ingen arg så länge man sköter sig. Och kul typer finns där också. Nåja, det är dock skönt att komma hem efter en veckas boende på hotell, ahh. Men ursäka alla polere om jag varit osocial (ja, asocial kallas det, men det låter så rubbat)..

Kul grej jag såg på ett hotellrum, hähä:

Klicka för att förstora..


Såg att det fanns tvivelaktigheter angående att poliser får köra för fort utan blåljus, tror inte på detta. Var bara tvungen att gräva fram en artikel från SVD:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1106863.svd
(Dock är den hela 11 dagar gammal, så har de ändrat några lagar viker jag mig)

1 kommentar:

Anonym sa...

You come(ah) beaten
So why don't you join in?
You come(ah) beaten
So why don't you join in with?

Twenty four hour party people
plastic face can't smile the white out
With the twenty four hour party people plastic face can't smile the white out