fredag 9 maj 2008

Död åt hackers!

Satt denna fredagkväll och tänkte "Ja, nu när jag är hemma så sätter jag på lite te, vispar grädde med min sifon.. hrmm.. och sätter mig på mitt favoritforum, KoR!" . Jag sitter ungefär 5 min och snackar glatt om allt mellan himmel och jord till denna skylt dyker upp:


Tar genast kontakt med en KoR:are som inte heller fattar något, men admin håller tydligen på att fixa det. Vafan!? Vad är egentligen syftet med att hacka sidor? Jag är blir så jävla förbannad! Död, seriös död åt "Javi"! Ingen kärlek och Respekt till de asen.

Nåja, såg precis att min favoritadmin fixade allt.. men ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad ar det for skitforum du hanger pa anyway?
Har finns det godis: http://www.emocore.se/

. sa...

Bah! KoR är ett skithärligt forum! Du får komma hem så ska jag läxa upp dig din lilla emo-poppare.. Hähä.

Anonym sa...

Du ar en ko!