torsdag 15 maj 2008

Break.

Skrivar-ramadan.. Ja, så skulle man kunna sammanfatta den senaste tiden. Vad har hänt? Ja, förra helgen var den vildaste på länge. Så pass vild att det skevade ur totalt för min del och fick mig att tänka om en hel del. Denna vecka började inte bra heller, jag lyckades skapa en massiv vattenläcka på en 250 000 kronors maskin. Den blixtrade, small och gav mig ett fint fyrverkeri. Ska man se det på den ljusa sidan undvek jag 220 volt i kroppen och chefen blev inte arg. Man lär sig av sina misstag och ångesten lägger sig när man läser följande bild som låg på datorn:

Gatukonstnär: Folke


Idag var jag på en skola i Gullabo och jobbade där jag på väg till köket upptäckte en fecinerande händelse. Den var en liten tjej, typ 7 bast, som höll fast en kille i samma ålder. Hon slog honom och sa med bestämd röst "Ge fan i Niklas! Du ger fan i att bråka med hon, är det uppfattat!?". Sedan släpte hon honom. Fan va paff jag blev. aldrig har jag hört något liknande från något så litet.. creds!

Inga kommentarer: