måndag 28 juli 2008

Bygghumör.

Helsingborgsfestivalen i helgen! Tjoho! Vi festade, kollade på band (ja, det vanliga) och röjjde. Jag lackade ur lite på kvällen då jag blev trött så jag gick till bilen och däckade. Kl. 06:30 vaknade jag av att mina polare (Mårten och Judas) inte var där. Kollade mobilen och hittar ett SMS mottaget 03:30: "Vi är i Danmark, kom". Trött och jävlig pallade jag mig över på färjan för att hitta mina sköna kompisar. Till min förvåning hamnade jag på samma båt som hela Bob Hund (smakprov från Roskilde, jag råkade helt random se min arm precis framför filmaren i början.. skummt).

Thomas Öberg med snappsen i högsta hugg på morgonkröken =)

Idag har jag jobbat som vanligt.. inget speciellt. Men, på hemvägen hälsade jag på Jimmy från gammal jobbet och sade hej. Alltid roligt att se folk man inte sett på länge.

När jag kom hem i hettan satte jag mig och började tänka. Det är Emmabodafestivalen imorgon och jag lyckades få ledigt på Torsdag och Fredag vilket innebär att jag kan vara med och festa =). I väntan på detta fick jag enorm längtan, så jag tog på mig tänkarhjälmen och byggde en dragspels-melodica med kombinerad gasmask (behövs för att driva melodican på ett smidigt och ganska automatiskt sätt).

2 kommentarer:

Jimmy Petersson sa...

Riktigt kul att ses idag! Kan du inte ge dig ut på gatorna med den där utstyrseln så att Ninjamannen får lite konkurrens? Eller kanske ett fall för hundra höjdare?

Anonym sa...

Gillar grejen med att du vaknar av att de INTE är där . ;D

och emmaboda var grymt ! <3