torsdag 24 juli 2008

Hard work work..

Eller ja, det är ganska slappt såhär i semestertider. Satt för någon dag sedan i Karlskrona och väntade på några typer som jag skulle montera hos.. Det tog sådär 1,5 timme så jag tog tillfället i akt och drog ut till Saltö =)

Det kallar jag "att jobba"..

Väntar fortfarande på kameran. Fick reda på att den var ca. en vecka försenad och lusten för att lära sig att fotografera blir bara större och större. Så länge får jag försöka lära mig min lilla synth till fullo (efter 7 månader kan jag fortfarande den inte helt...). Funderar på att köpa ett nytt klaviatur och denna gång i form av en MIDI-klaviatur. För er som inte vet så är det ett "piano" som man kopplar till datorn ochskickar signaler som omvandlas till olika instrument. Min lilla Synth har redan MIDI-funktion, men bara tre oktaver tyvärr..


Vänster: Min lilla MicroKorg. Nedan: Mitt förhoppningsvis blivande MIDI-keyboard

1 kommentar:

Anonym sa...

varfor inte:)