söndag 10 augusti 2008

Foto-time!

Sååå efterlängtad!

Då ramlade kameran in i brevlådan och man känner sig som ett litet barn på julafton. Kameran var i prima skick och alla sakerna var hela. Ivrig och jävlig kunnde jag inte hålla mig utan gav mig av mot Växjö på fest. Dagen efter fick vi ett ryck och drog ut till det gammla glasbruket för en närmare inspektion, samt en mer ingående besikting av det gammla ödehuset. Vi kollade alla rum på nedre våning samt gick upp för trappan. Nåja, se för er själva:

Hyttsafari del2
Ödehus

När det gäller fotograferingen skall jag plugga på mer samt börja peta på allt bildredigering heter. Det kommer, det kommer..

5 kommentarer:

eliass sa...

POISON!

Anonym sa...

Alltså, jag måste säga att jag är imponerad av dina bilder. För att ha haft kameran så kort så tar du riktigt snygga kort, även om du har mycket kvar att lära!

Anonym sa...

galet nice, mannen ! :D

Anonym sa...

Ahhhh! Det ska bli finbilder på bloggen nu då. ;)

Att du överlevt sommaren är ett under... alla dessa festivaler... kunde väl kikat in på en fika när du ändå var i trakterna.

Martin sa...

Vilken modell på kameran? D60? Schyssta bilder. Tycker mig känna igen ställena :)