tisdag 16 september 2008

Up'n'Running

Vad har hänt med slaktar'n? Har han dödat bloggen? Vad skulle folk göra om man aldrig uppfunnit gaffeln? osv.. det finns många frågor men nu kan ni sluta undra, bloggen är 'up'n'running' igen!

Så, vad har hänt?

- Jag tappade gnistan lite och orkade helt enkelt inte med bloggandet.
- Så jag åkte till Glasgow.
- Var på fester och festivaler.
- Sålde folkabusssen =(
- Skaffade mig en massa nya vänner.
- Spelat in film.
- Planerat min flykt från detta trygga land.
- Skaffade mig Pro-account hos flickr.com
- Gnistan kom tillbaka.

Med andra ord kommer den uppdateras några gånger i veckan, i promise!

Med kameran i högsta hugg.
Spelar in film åt AggressivSjukhusStudio


Bilder från Glasgow, bilder från min och Simons resa:
Kort och gott, en ren impulsresa, enjoy.
http://www.flickr.com/photos/30446194@N05/sets/72157607272837269/show/


Bilder från Ödetripp no.2. Här ser ni bilder från tre ställen:
- Skrotbilderna är där en eremit bodde under 1900-talet som bodde i hålor i marken och älskade att samla på metallskrot. Mycket udda person, tyvärr är han död. Skogen ser ut som en annan planet kan man säga. Vi kollade även förbi ett gammalt sågverk, inte så intressant, men alltid något. Sedan drog vi till en öde skjutbana där folk har festat med öl, skjutit på ölburkar och trashat stället. Vi avslutade med ett gammalt uppbrutit vapenförråd i skogen som stått öde ett tag.
http://www.flickr.com/photos/30446194@N05/sets/72157607308779802/show/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaja du lever! Å har varit på tripp... kul att du fått tillbaka bloggnistan. Måste vara kameran ;)
Härliga bilder från resan!
Å du... dags att ändra min länk till www.klaras.se jag har flyttat till Wordpress.
Ha det bäst!

Johan a.k.a Kendo sa...

Det var fan på tiden att slaktbloggen kom igång!


Gott jobb med bilderna!

Jimmy Petersson sa...

Kul att se dina bilder. Riktigt grymma! Gillade verkligen de från Glasgow! Snyggt jobbat!!