onsdag 24 september 2008

CD-rushen.

Ungefär en gång per halvår samlar jag ihop lite sparade slantar och hetsköper skivor. Det kan vara CD, 2CD, CDS, LP12", LP8" och så vidare.. Ungefär allt som någon gång kallats för "skiva" alt. "skivor". Ni fattar vinken ;)

Denna gången blev det ganska många och tyvärr hamnade inte alla på bild då några fastnade i firmabussen. Men följade inköp blev det i September:

Manu Chao - Clandestino
Looptroop Rockers - Good Things
Bob Dylan - Blonde on Blonde
Boards of Canada - Music has the Right to Children
Geoff Berner - Whiskey Rabbi
Tom Waits - Bone Machine
Tom Waits - Black Rider
The AquaBats - The Fury of..
Flight of the Conchords - Flight of the Chonchords
Coldplay - X&Y
Mando Diao - Bring 'em In
Circa Survive - On Letting Go


Ett litet urval av det senaste.

Galet bra skivor! Riktigt nöjd över dem alla och har redan lyssnat igenom alla minst två gånger. Jag blir så glad av musik, det är min drog och jag är galet beroende =)

Next up:
I helgen är det konsert i Lund med Håkan Hellström. Ska gå med Tuttsi, Mårten och snygga Stina. Detta kan gå hur bra som helst. Peace out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge Titti och Skippy varsin stor kram från mig :)