torsdag 9 oktober 2008

Bättre sent än aldrg.

Oj, vad inaktiv jag blev igen. Nåja, mycket händer just nu. Folk vill ha med mig överallt och jag hinner knappt med att vårda mig själv, men det gör inget.

Längtan, en lista:

- Träffa gamla kollegor på Fredag.
- Träffa underbara Stina på Fredag/Lördag.
- Vill att Elias och Judas ska komma hem levande.
- Roskilde, Hultsfred, Arvika, Rassle, Öland-Roots och alla andra festivalerna

På tal om festivaler, gillar ni Bob Hund (Hnud) så tanka denna: http://www.mininova.org/tor/1763541
Jag kan nästan höra mig själv stå där och skrika =)

Helgen som var :D

Bilder från helgens bravader skall komma upp här: http://slakteri.bilddagboken.se/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har velat snacka med er och frågat hur ni göra i sommar - gissade på att ni drar till Roskilde igen ? Jag var så galet på en repris tills Arvika släppte Depeche Mode och et ligger exakt samma dagar ju !
Är DM good enough eller drar ni till Roskilde iaf ?
Arvikabiljetterna släpps f.ö. på måndag ! Panik ! ;)

. sa...

Vet fan inte. För min del är det nog Roskilde som gäller då Depeche säkert kommer dit också.. samt att det är mer värt enl min mening. Men ja, vi får se, jag spikar inget än. =)