tisdag 14 oktober 2008

Kriminell kartell.

Underbara helg. Kan inte säga så mycket annat. Följande hände:

Fredag
- Var på travet med gamla jobbet, kul att se er!
- Fest hos Frida och sedan hos Olof, tack för en underbar kväll!
Lördag
- Fest hus Titti även där helt underbart.
Söndag
- BAKfylledag, m.a.o. en dag av gitarrlirande och bakande.
Ska sätta mig och ladda upp en del bilder på bilddagboken ikväll, enjoy!

Hall of shame


Dagens tanke:
I huvudet på en yrkeskriminell. Har lyckats träffa en kille via internet som "jobbat" som yrkeskriminell och bor nu i Thailand för att slippa den svenska polisen som har span efter honom. Läs gärna hans blogg, den ligger under "Yttrandefrihet" nere till vänster, uppdateras av RRS.

Ett exempel, mycket mycket intressant läsning:
http://wanted.bloggsite.se/post/2054/14344

8 kommentarer:

Anonym sa...

DEPECHE MODE PÅ ARVIKA ! BE THERE !

. sa...

@vokavicky
Men men.. Roskilde? Du minns väl hur trevligt det va detta åter ;) Kom igen nu! 10 dagars fylla och +90 band knäcker lätt Arvika.. Kan nästan lova att Depeche kommer dit också. Ska dock fundera på det. =)

Anonym sa...

Jag har redan köpt biljetter till Arvika ju ! Depeche kommer inte komma till Roskilde, lovar . :<
Du VILL se Depeche ! Vi åker till Roskilde '10 ! FÖFFAN

. sa...

Asså.. fan. Men ska kolla hur allt ligger till. Vill inte köpa biljetter förän jag vet om jag är kvar i Sverige/Bratislava/Hongkong/Iggesund. + att jag vill se vilka band som släpps. Hold on =)

Anonym sa...

Aight . :( -hoppas-

Anonym sa...

läste fel till "kriminell kantarell" i rubriken, hahaha :o)

Anonym sa...

wow, jag läste ockå "kriminell kantarell". byt rubrik för satan!

. sa...

Kul att höra av dig Elina, ska hålla ett ga på din blogg :)

Nej, här byts inga rubriker, den är så intryckt i din skärms pixlar så det ingen idé att ens försöka ändra :D