måndag 28 januari 2008

"Pimp my desk"

Ännu en avklarad dag på jobbet. Dagens "high light" måste nog vara det faktum att någon lyckades pimpa Johannas tangentbord. Mycket snyggt gjort må jag säga. Tankarna finns av att skapa en samling bilder som skall spegla den dolda kosten, kontorsterrorn.

Pimpat tangentbord, klicka för större bild.

Efter denna långa måndag lyckades man hinna hem för en bullens korv samt 40 minuters underbar lyssning. Det var nämnligen ikväll Trummor&Orgel spelade live på P3 Live. Mycket skön konsert, jag lyckades till och med få ner en slaskinspelning på Cubase. Den skall bara mixas och delas upp så är den klar för lyssning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anders! Nu har jag hittat hit med.. ;) Måste säga att jag är impad av pimpningen av desken... Det var inte så att det tog lite tid?!
Ha en skön dag!! Kramar

Anonym sa...

asså anders... ditt rå CP!

Anonym sa...

Alltså... jag skrattade mig själv i däck för: "Dagens upptäckt: Om man kör upp sina hörlurar i näsan, håller för öronen och gäspar så hör man skitbra.. lite dovare men mer basåtergivning." Du är sanslös! Ha en fin helg!