torsdag 18 september 2008

Lyckan i det lilla.

Kan meddela att min lukt och smak kommit tillbaka! Förlorade den för snart tre veckor sedan i en liten kemolycka. Jag var dum nog att få klorgas eller något in i mina lungor så jag inte kunde andas, sedan försvann lukt och smak. Eller ja, allt smakade typ gammalt bröd blandat med en kemikalie och lite bränt. Så idag är jag överväldigad av smaker, lukter och man börjar uppskatta livet lite mer. Trodde det var kört där ett tag.

Bytte även min firmabil idag (ok, ska få en ny på måndag igen, men iaf). Jag sätter mig i Caddyn och märker att den saknar koppling. Yeah! En automatare och fy fan va den går! En liten gokart utan dess like och om man kör i "sportläge" drar den så in i h*lvete! (tyvärr har volkswagen lagt en spärr vid 165km/h så den är inte så snabb, hähä)


Kontoret..

Inga kommentarer: